صدای سکوت







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





دلتنگ سارا نباش

 

دلتنگ سارا نباش
من خواب سارا را در بهاری با شکوه دیدیه ام
من با "فروغ" دست داده ام
دست های دوستی چه شیرین است
شیرین به شکوه پرواز عشق...
فروغ در نگاه های من و تو ست
گل های اطلسی باغچه ء دارا رنگ شب بو گرفته است
شعر های "سعید" بوی "فروغ "میدهد
سارا دفتر شعر تو را
خوب خوانده است
حسنک با کوله بار عشق در راه است
بابک دم گوشی برایم حرفی زد
کلاغ ها دیگررنگ باخته اند
خنده داراست کلاغ آواز قناری می خواند
لباس هاشان دیگر سیاه نیست
کوکب خانوم میگفت....
چه زیباست این ریختی سرخ وسفید هنایی
کبوتر هاکوچ یادشان رفته است
همکلاسی ام بهروز کاتبی
قصه صمد را از حفظ می خواند
اینجا سرای شادیست
پسر دخترها دست در دست هم اند
رقص .. این رقص آه ..آذربایجانیست
آواز های من و توست این کر خاندن ها
شک ندارم کسی آمده است
کسی که ماهور می نوازد
(مجید)

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط مجید در 5:22 | |